Saturday 4 February 2012

Gadek hot spring....

Posted by niEz at 22:56
al-kisah nak jadikan cerita....kalo sorang da petik api memang yg lain  sanggup jd arang or kayu api...so percikan api dr mulut owhnia membuatkan kengkawan yg lain sggp membakar diri dan org2 itu termasoklah aku yer...
cadangan ke hotspring disambut n dipersetujui oleh beberapa pihak...cadangnyer nak ke selayang je...tetapi ader pihak pembangkang iaitu weeta...membangkang sekaligus memberi cadangan ke gadek hotspring....
erm...hanya dgn jumlah masa perbincangan 10mnt sahaja kami da dpt kate sepakat...so misi kali ini utk ke gadek hotspring....lebih kurang kul 11 mlm gerak from kl tuh ini tuh ini smpai tempat yg ditujui dlm kul 1 pagi mcm tuh...
naik 2 buah keta...jumlah peserta adalah 6 org...aku,afiq,owhnia,zaidjinggo,weeta n pichah...

tips utk mandi kolam air panas:

1)masok kat kolam yg paling x panas...:)

benefit mandi kolam air panas:

1)kulit lebih mulus,kalo dapat scrub badan lg ngam weh...





pic memang x sempat nak amek ceritanyer...masing2 excited mandi kolam air panas agaknyer...so leh lah tanyer cik google k..pic kat atas neh pon amekkat cik google...tapi pic neh memang exactly tempat nyer n kolam yg aku berendam ngan kawan aku...kolam saiz2 mcm neh bleh dikategorikan paling panas...so ceritanyer aku nak cakap aku hebat lah kan...
segala tips and benefit bleh didapati kat link bawah neh...
www.google.com....sekian...

0 comments:

 

someOne Like me Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea