Sunday 29 January 2012

broGa hill (29/01/2012) with beloved fwends...

Posted by niEz at 20:38
alhamdulillah....smpai di puncak broga dlm kul 7 lebeh sket bersama @ouhhajja n @emaharis.....@owhnia,@suzanabasri@hilla_killa8 @halfreeze dah smpai lu...@zaidjinggo n @alfi_shahr hanye lepak kat lebel 1 bersame pian n weeta....
memang rase teruja, walaupon start2 kaki aku neh krem..mcm da nak elang semangat dah rasenyer tapi
atas restuNYA aku leh naik smpai atas...
special thenks to pichah,jinggo,weeta,ajja,fikri,ema,sue,halfreeze,bob,amir,pian,ader lg 2 org
tapi x engat nama coz bersama2 mendaki....so next trip kiter org nk g gunung kinabalu....insyaallah...
mampos lah aku nak naik kinabalu plak.....broga pon merangkak smpai atas...haha...tapi kalo ader kemahuan di situ ader jalan...kalo nak cepat ekot highway..

         yeeeayyyyyy...berjaya dipuncak broga wit @ouhhajja,fikri n @emaharis...

               kalo signboard neh x berconteng mcm neh mesti lagi cantik....

 muke nak tenang, padahal dah sesak napas nak naik smpai atas puncak  neh...

   wit @owhnia (selaku mentor)

   bebas seperti burung yer...

   renungan yg bermakna

dlm pic nmpk cam x baper tinggi gitu...tetapi pada hakikatnyer...azab yer nak naik smpai atas....

  @zaidjinggo (selaku pembuat air lat lebel 1)

  cangkungan sempena kejayaan di puncak...( bukan nak terberak eh aku beraksi mcm tuh...)

  Biarlah batang berbulu tuh masok edong aku dee....saje nak sabotaj aku..

  wanita2 yg bersemangat naik broga...tgk badan lah...figure tipop kot...bukan bib bob k

         lambaian brogarian.....mampu????

weeta selaku ketua khemah kat lebel 1 sambil2 jd tiang lampu(tolong suluh torchlite kat hikers lain utk   mendaki...aku pon same gak jd tiang lampu:)
kaki aku tido time nak start mendaki...so byk gaklah jd tiang lampu


di celahan lalang

so...this sunday is vely2 valuable sunday to me...mendaki with besties.....besh...tengs kawan2...lub u alls...

2 comments:

ajja_sidek said...

Terbaekk dowh... plz roger lg utk actvti sehat sebegini k... n plz go to chilling fes b4 gunung kk.. kna warming up dulu kot..

ZaidJinggo said...

pergh ade siot gambar aku..ingatkan xde dah..hahaha

 

someOne Like me Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea