Thursday 26 January 2012

sepetang berSama owhnia...

Posted by niEz at 23:29
ptg td aku n salah sorang angel (dhania) g jogging + swimming (pool ala2 tarap olimpik k)
semangat ngah panas beb....berkobar2......pas jog g swim...pastu we all bedal spagheti yg dimasak oleh dhania...superb ok kawan aku masak!!!!! or mebi sebab aku lapa sgt?????or pasaan aku jaaaaa......opppsss sowy dee..tp spagheti tuh memang sedap...
3 ari beraktiviti badan rase ringan...lenguh2 muscle tuh adat coz da lama x bersenam kan kaedahnyer...ternak lemak jew keje hasilnyer x terduga....keciwa...
hopefully aktiviti neh consistent lah smpai aku da dpt figure yg aku nak and pastu maintain...pada sape yg bace sila bg semangat dlm bentuk ape jua sama ada surat, poskad, twitter,fb,skype.....eh byk lah....lu pk la sendiri...skang wa nak merehatkan tubuh bdn lu, kalo wa ade mase wa update k....
gemuruh jiwa,semangat membara........

0 comments:

 

someOne Like me Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea